Contact » FAQ's » Toegangskaarten

Toegangskaarten

Hoe werkt dat met de toegangskaart?

Als de factuur voor deelname voldaan is, ontvangt u rond eind oktober per e-mail een toegangskaart met daarop een code. Print deze toegangskaart uit en neem die mee naar het congres. Bij de registratiebalie wordt de code door ons gescand, waarna u uw badge en congrestas krijgt.

N.B. Het laten scannen van het toegangsbewijs is ook van belang voor het verkrijgen van een bewijs van deelname en eventuele accreditatiepunten.

Moet ik de toegangskaart meenemen naar het congres?

Ja, u dient de toegezonden toegangskaart uit te printen en mee te nemen naar het congres.

Kan ik bij verhindering een collega naar het congres sturen met mijn toegangskaart?

Ja, dat kan. Als u weet dat een collega uw plaats gaat innemen, geef dat dan z.s.m. per e-mail aan ons door, dan zorgen wij dat de wijziging meteen wordt doorgevoerd in ons registratiesysteem.

U kunt uw toegangskaart aan uw collega meegeven. De toegangskaart wordt gescand, en als de wisseling tijdig (uiterlijk de dag voor het congres) is doorgegeven, dan wordt uw collega's naam automatisch op de badge geprint. Is dit niet het geval, dan dient uw collega de de 'verkeerde' badge te laten aanpassen bij de informatiebalie. Dit is van belang zodat wij weten wie er allemaal op het congres zijn geweest i.v.m. nascholingsbewijzen en eventuele accreditatiepunten.


Klik hier om je aan te melden voor het HersenletselCongres: Aanmelden